Стенд для ремонту двигуна (кантувач) - незамінний помічник моториста
Одним із видів гаражного обладнання, яке обов'язково має бути на станціях техобслуговування, що займаються ремонтом двигунів і агрегатів, є стапель для ремонту двигуна, або як його ще називають - кантувач двигуна. Головне його призначення - надійне закріплення двигуна на стенді з можливістю обертання навколо своєї осі для полегшення доступу до ремонтованих вузлів і деталей і фіксацією в необхідному положенні, а також переміщення по території автосервісної майстерні.
Конструкція стенду для ремонту двигуна досить проста: зварна П-подібна або Н-подібна рама на рухомих коліщатах забезпечує велику площу підстави для уникнення перекидання. На вертикальній стійці розташований універсальний затискний механізм, що дозволяє закріпити двигун практично будь-якого автомобіля з можливістю його повертання. Завдяки наявності коліщаток кантувальник можна легко переміщати по рівній підлозі майстерні до місця ремонту або зберігання. Деякі моделі є складаними, що дозволяє займати менше місця при зберіганні.
З технічних характеристик основна - це, звичайно, вантажопідйомність. Вона варіюється від 250 до 1000 кг, і перевищувати заявлені в паспорті значення вкрай не бажано, адже завданням є полагодити двигун, а не впустити його. Ну, а висота повинна забезпечувати майстру зручність роботи, тобто бути не менше 1 м.
Таким чином, стенд для ремонту двигуна є дуже надійним і зручним в роботі обладнанням, полегшує збирання / розбирання та ремонт двигуна, що робить його незамінним помічником будь-якого моториста.
Автор: Андрій Бригінець
Рекомендації